عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است

حجت الاسلام سرلک، با تأکید بر ضرورت عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: عمل به این مصوبات برای حفظ سلامتی خود و دیگران و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(20آبان) در ستاد مدیریت کرونا در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از گسترش این ویروس ضروری است.

 

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت تقویت اطلاع رسانی ها و فرهنگ سازی برای مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: در این راستا باید در مناطق روستایی نیز برنامه ریزی شود.

 

وی با اشاره به محدودیت فعالیت بازاریان با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، ادامه داد: از همراهی کسبه آبرومند که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی به این مصوبات عمل می کنند، قدردانی و تشکر می کنیم.

 

حجت الاسلام سرلک  با بیان اینکه در راستای سلامت و حفظ جان مردم همه وظیفه داریم از ستاد مقابله باکرونا تبعیت کنیم، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت ها باید بیشتر به سمت فروشگاه های زنجیره ای که محل اجتماع هستند، باشد.

 

وی تصریح کرد: مسئولان نباید اجازه دهند دوگانگی در برخورد با افرادی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نمی کنند صورت گیرد.

 

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: دولت علاوه بر پرداخت تسهیلات می تواند با بخشودگی عوارض، مالیات و جرائم بانکی و یا فرصت دادن برای پرداخت اقساط بانک ها به افراد و کسبه ای که از کرونا آسیب دیده اند، کمک کند.

 

وی اعلام آمادگی طلاب و روحانیت خبر داد و گفت: روحانیت آماده کمک رسانی به کادر درمان هستند.

 

 

کد خبر 991911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha