نوسازی تاکسی‌های فرودگاه «شهید دستغیب» شیراز  در اولویت قرار می گیرد

تذروی گفت: تاکسی‌های فرودگاه «شهید دستغیب» شیراز در گردشگری و جلب رضایت مسافران نقش مهمی دارند و نوسازی آنها باید در اولویت قرار داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (سه شنبه 20 آبان) در بازدید سرزده از پایانه تاکسی‌های فرودگاه «شهید دستغیب» شیراز گفت: تاکسی‌های این فرودگاه در گردشگری و جلب رضایت مسافران نقش مهمی دارند و نوسازی آنها باید در اولویت قرار داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ۴۰ هزار دستگاه تاکسی در سطح کشور مورد نوسازی قرار خواهند گرفت که کسب سهیمه قابل توجه از آن مورد مطالبه رانندگان تاکسی در و تاکسیرانی فرودگاه «شهید دستغیب» است و در دستور کار قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: با شیوع کرونا طی 9 ماه اخیر شاهد کاهش درآمد چشمگیر رانندگان تاکسی در شهر شیراز بوده ایم و همچنین افزایش قیمت لار وجب گرانی قطعات خودرو و لوازم یدکی شده است.

تذروی تاکید کرد: عدم توزیع مناسب و عادلانه لاستیک سهمیه‌ای، پرداخت آبونمان ماهانه شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد و جلوگیری از حضور تاکسی‌های هوشمند در محوطه ایستگاه تاکسیرانی فرودگاه «شهید دستغیب» از دیگر مشکلات رانندگان تاکسی در شیراز است.

کد خبر 991917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha