باید در مسیر تقویت صنعت گردشگری گام برداریم

کیانی گفت: باید با نگاهی توأم با خلاقیت، پویایی و با دغدغه‌مندی نسبت به توسعه، در مسیر تقویت صنعت گردشگری گام برداریم و نگاهمان نگاهی علمی توام با آینده‌نگری و جامعه‌نگری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا کیانی» در نشست توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با صنعت گردشگری استان که با محوریت برنامه کاربردی «گردشگریار خوزستان» برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد چنین اتفاقاتی در حوزه گردشگری را باید به فال نیک گرفت اظهار کرد: در مسیر ارج نهادن به صنعت گردشگری به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه فرهنگی و اجتماعی، نیاز است تا نگاه میان بخشی و خرد جمعی را تقویت کنیم.

 

مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری افزود: اداره‌کل میراث فرهنگی متولی فعالیت‌های گردشگری است اما نیاز است تا در کنار آن، سایر بخش‌های خصوصی و دولتی و حتی رسانه‌ها نیز به تقویت صنعت گردشگری کمک کنند.

 

وی با اشاره به طراحی برنامه کاربردی «گردشگریار خوزستان» تصریح کرد: باید نگاه زیباشناسی و خلاقیت در طراحی این برنامه کاربردی لحاظ شود چراکه اتخاذ این نگاه در واقع به نوعی تقویت مجرای ارتباطی خواهد بود به این معنا که افکار عمومی با مشاهده خلاقیت بهتر می‌توانند با این برنامه ارتباط برقرار کنند.

 

کیانی اضافه کرد: از طرفی اطلاع‌رسانی در خصوص این برنامه کاربردی باید به طور صحیح انجام شود که در این راستا رسانه‌ها، شهرداری‌ها و  سازمان‌های مردم‌نهاد همگی می‌توانند مشارکت داشته باشند.

 

وی با تأکید بر استمرار فعالیت، به‌روزرسانی و تقویت بنیه سخت‌افزاری و پشتیبانی این برنامه عنوان کرد: حرکت نباید مقطعی باشد بلکه اطلاعات این برنامه باید به‌روز باشد و وقفه‌ای در این خصوص ایجاد نشود.

 

مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری با تقدیر از اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یاد آور شد: باید با نگاهی توأم با خلاقیت، پویایی و با دغدغه‌مندی نسبت به توسعه، در مسیر تقویت صنعت گردشگری گام برداریم و نگاهمان نگاهی علمی توام با آینده‌نگری و جامعه‌نگری باشد.

 

کد خبر 991976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha