سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قرنطینه خانگی است

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ابتلای سرپرست این اداره کل به کرونا توضحیاتی ارایه کرد.

«محمد فرهمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ابتلای «علی پیروزمنش» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به بیماری کرونا، لازم است توضیحاتی به اطلاع همکاران و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه رسانده شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: پس از درگذشت محمد محمدپور، مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر اثر ابتلا به کرونا؛ تمامی همکاران اداره کل که در ارتباط نزدیک به آن مرحوم بوده‌اند، جهت انجام تست کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان معرفی شدند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ یک از همکاران درگیر این ویروس نبوده‌اند و تنها به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، آن کارمندان اداره جهت گذراندن دوران قرنطینه مشغول دورکاری در منزل هستند.

فرهمند خاطرنشان کرد: تنها یکی از همکاران پس از چند روز ابتلای مرحوم محمدپور به ویروس کرونا، با مثبت شدن تست کرونا در منزل و بیمارستان بستری شده است که خوشبختانه بهبودی حاصل شده و روزهای پایانی نقاهت را در منزل سپری می کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: از عموم رسانه های استان انتظار می رود اخبار مربوطه را از منابع موثق و از سوی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پیگیری و نشر دهند.

 

کد خبر 991990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha