هفت هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع شد

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه هفت هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع شد، گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری دو هزار بسته غذایی و بهداشتی دیگر نیز بین مددجویان این شهرستان توزیع کنیم.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 380 میلیون تومان مشارکت مردمی در کمیته امداد طبس جمع آوری کردیم.

 

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه با بیان اینکه یک میلیارد و 300 میلیون تومان در طرح های اکرام و محسنین از ابتدای سال جاری جمع آوری شده است، ادامه داد: طی این مدت 349 میلیون تومان زکات و کفاره و یک میلیارد تومان اطعام محرومین جمع آوری کردیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 65 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان طبسی توزیع کردیم، افزود: در راستای اجرای کمک های مومنانه هفت هزار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و 400 میلون تومان شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت قرمز و حبوبات از ابتدای امسال تاکنون توزیع شده است.

 

 

بیضی زاده با توجه به اینکه در سال 99 تاکنون مراکز نیکوکاری طبس 4 میلیارد و 500 میلیون تومان درآمدزایی داشتند، ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 7 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری کرده ایم.

 

 

مدیر کمیته امداد طبس بیان کرد: در راستای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا 300 جلد کتاب پیشگیری از ویروس کرونا بین مددجویان این شهرستان توزیع کردیم تا با نحوه انتقال و عوارض این بیماری آشنا شوند.

 

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 170 گوشی و تبلت بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع کردیم، ادامه داد: طی این مدت توانستیم 1 هزار و 5 پک تحصیلی بین این دانش آموزان توزیع کنیم و کمک هایی در خصوص تحصیل به 50 دانشجوی دولتی و غیر دولتی تحت پوشش داشته باشیم.

 

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری 2هزار بسته غذایی و بهداشتی در راستای اجرای مرحله سوم کمک های مؤمنانه بین مددجویان کمیته امداد طبس توزیع کنیم.

کد خبر 992014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha