استقبال اعضای کانون مهرپویان از طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد»

بهارلویی گفت: طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی است که به میزبانی استان برگزار می شود و مورد استقبال اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه نیز قرار گرفته است.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی است که به میزبانی استان برگزار می شود و مورد استقبال اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه نیز قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: اعضای کانون مهرپویان، طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در سه محور «انتخاب کتاب، معرفی کتاب و انس با کتاب» اجرا می کنند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری مهرپویان در طرح «شنبه های کتاب» از زمان شروع تاکنون به صورت مستمر به صورت جمعی و مجازی اقدام به معرفی کتاب های مختلف کرده است.

 

بهارلویی تصریح کرد: تهیه فیلم یک دقیقه ای، معرفی کتاب توسط مدیر کانون، امام جماعت، کتابدار یا اعضای کانون و انتشار در فضای مجازی از جمله اقداماتی است که در طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد کشور، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی، آشنایی با ناشران، نویسندگان و کتاب های مفید و نیازسنجی مطالعاتی نوجوانان و جوانان از اهداف طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» است.

 

کد خبر 992064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha