اجرای مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است

فرماندار شهرستان دهلران گفت: اجرای مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است و همه دستگاه عضو ستاد باید در راستای انجام وظایف محوله پای کار باشند.

«مجید عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان باید همه ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی پای کار باشند و مردم نیز در بحث سلامت عمومی جامعه احساس مسئولیت کنند.

 

وی تصریح کرد: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است به طوری که تنها در 24ساعت گذشته 26نفر بستری شده اند و اگر شهروندان همکاری نکنند قطعا شاهد افزایش مبتلایان و کمبود امکانات به خصوص در بحث بستری در شهرستان خواهیم بود.

 

عسگری افزود : مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه به کاهش آمار کرونا در شهرستان کمک کنند و  از شرکت در تجمعات عروسی و عزاداری خودداری کنند.

 

فرماندار دهلران گفت: باتوجه به تلاش کادر درمان در شهرستان و استان، مبتلایان به کرونا سریع شناسایی می‌شوند و نیاز است افراد مبتلا از تردد در بین مردم خودداری کنند تا زمینه افزایش مبتلایان فراهم نشود.

 

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع  ویروس تا کنون 2017نفر نمونه گیری شده است که از این تعداد یک هزار و 121 نفر به ویروس کرونا مبتلا  و 36 نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده اند.

 

عسگری خاطرنشان کرد: محدودیت های صنفی در خصوص آرایشگاه های زنانه، باشگاه های ورزشی و برخی صنوف همچنان پا برجا است.

کد خبر 992099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha