کتاب «کرونا» ویژه کودکان توسط کانون منجی شهر کاج معرفی شد

سلیمانی گفت: کتاب «کرونا» ویژه کودکان تالیف «جاینت رابیت» و ترجمه «شهرزاد امینیان» در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب توسط کانون فرهنگی هنری منجی شهر کاج معرفی شد.

«سمانه سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «کرونا» ویژه کودکان تالیف «جاینت رابیت» و ترجمه «شهرزاد امینیان» در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب توسط کانون فرهنگی هنری منجی شهر کاج معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: کتاب کرونا ویژه‌ی کودکان نوشته جاینت رابیت است که شهرزاد امینیان ترجمه کرده است. در حال حاضر که تمام جهان با بحران ویروس کووید ۱۹ یا کرونا روبه‌رو است آموزش به کودکان یکی از مهم‌ترین رفتاری است که می‌شود برای جلوگیری از رشد بیشتر این بیماری انجام داد.

 

وی ابراز کرد: کتاب کرونا ویژه کودکان اطلاعات دقیقی در اختیار کودک می‌گذارد و آن ها را از اتفاقات و خطرات آگاه می‌کند.

 

سلیمانی به طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز به همت اعضای کانون آغاز شده و آثار این طرح نیز در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت می رسد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: بچه های کانون منجی در بخش های تهیه فیلم یک دقیقه ای و معرفی کتاب طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» را اجرا می کنند.

 

کد خبر 992105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha