برگزاری سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان از برگزاری سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امید حاجتی» در نشستی با هدف برگزاری سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه که با حضور رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان، رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز و نائب رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان برگزار شد، با اشاره به نقش دانشگاه به ویژه دانشکده علوم ورزشی در توسعه و ترویج ورزش همگانی اظهار کرد: امروزه نگاه مسئولان به ورزش علاوه بر سلامتی و نشاط اجتماعی، ابزاری برای تولید درآمد و کسب و کار نیز محسوب می‌شود، از این رو استفاده از ظرفیت دانشگاه می‌تواند مسیر را تسهیل و تسریع کند.

 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان ادامه داد: دانشگاه علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در سرفصل‌های پایان‌نامه و مقالات علمی و برگزاری سمینارها و همایش‌ها، نقش و جایگاه ورزش‌های همگانی را برجسته کند.

 

وی اضافه کرد: پژوهش‌های مرتبط با هیات ورزش‌های همگانی خوزستان در دسترس کمیته‌ها و هیات‌های شهرستان قرار گیرد تا این پژوهش‌ها در سطح جامعه عملیاتی باشد.

 

حاجتی تصریح کرد: ظرفیت اساتید برجسته، مربیان رشته‌های ورزشی به ویژه رشته‌های تخصصی می‌تواند با کمک دانشگاه شهید چمران صورت پذیرد.

 

وی یاد آور شد: سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، ورزش و جامعه، ورزش همگانی، نشاط و سلامت اجتماعی از طریق بستر الکترونیکی و به صورت وبینار اسفند 99 برگزار می‌شود.

 

کد خبر 992144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha