فوتی های کرونا در خراسان جنوبی رکورد شکست/ ۱۸ قربانی در ۲۴ ساعت

مهدی زاده گفت: با فوت ۱۸ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در خراسان جنوبی به ۴۲۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۲۱ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: طی ۲۴ساعـت گذشـته، ۲۸۹ آزمایش جدید کرونا انجام شده که از این تعداد نمونه ۲۲۳ بیمار مـثبت جدید شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از  مبتلایان جدید شناسایی شده ۶۲ بیمار در بیمارستان بسـتری و  ۱۶۱مـورد نمـونه گیری سرپایی بوده است.

 

وی بیان کرد: از مبتلایان جدید شناسایی شده تعداد ۱۱۴ نفر مربوط به بیرجند، ۲۵ فردوس، هفت نفر قاین، ۳۱ نفر طبس، ۱۰ نفر نهبندان، ۱۴ نفر درمیان، یک نفر سربیشه، چهار نفر سرایان، یک نفر بشرویه، ۶ نفر زیرکوه و ۱۰ نفر مربوط به شهرستان خوسف است.

 

مهدی زاده گفت: هم اکنون ۴۹۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۲۷ نفر  مبتلا قطعی به کرونا هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: هم اکنون ۴۹ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که حال ۱۵نفر بیمار بستری بدحال و مناسب نیست.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است، افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در خراسان جنوبی ۴۲۲ نفر  رسیده است.

 

مهدی زاده عنوان کرد: از این تعداد هفت فوتی در بیرجند، چهار فوتی در قاین، سه فوتی در طبس و در شهرستانهای فردوس، سربیشه، سرایان و زیرکوه هرکدام یک مورد فوت جدید ثبت شد.

کد خبر 992250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha