عدم اقامه نماز جمعه در ۵۸ شهر فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نامه کتبی ستاد استانی مبارزه با کرونا، نماز جمعه در روز ۲۳ آبان در ۵۸ شهر استان فارس اقامه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 21 آبان) از عدم برگزاری نماز جمعه در برخی شهرستان های فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نامه کتبی ستاد استانی مبارزه با کرونا، نماز جمعه در روز 23 آبان در  58 شهر استان فارس اقامه نخواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس افزود: شهر شیراز نیز که در وضعیت قرمز کرونایی و شرایط ویژه قرار دارد شامل این موارد است که با هدف مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم، نمازجمعه در آن در این هفته برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: اما نماز جمعه این هفته در 18 شهر فارس که در وضعیت زرد قرار دارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان اعلام کرد: شهرستان هایی که در وضعیت زرد قرار دارند شامل زرین دشت، بختگان، رستم، سرچهان، مهر، لامرد، لارستان، خنج و توابع این شهرستان ها هستند که مجموعا به  18 شهر می رسند.

 

کد خبر 992325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha