آغاز طرح پاییزه کتاب در آذربایجان شرقی

پانزدهمین دوره طرح فصلی کتاب با عنوان «دانایی؛ مانایی» از روز شنبه ۲۴ لغایت جمعه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ در کتابفروشی های آذربایجان شرقی اجرا می شود.

«وحید حسین زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: طرح پاییزه کتاب ۹۹، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به صورت سراسری برگزار می شود. 

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پانزدهمین دوره طرح فصلی کتاب با عنوان «دانایی؛ مانایی» از روز شنبه 24 تا جمعه 30 آبان ماه در کتابفروشی های سراسر استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح همانند دوره های پیشین، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی با 20 درصد تخفیف و حداکثر تا سقف 2 میلیون ریال به خریداران عرضه می شود.

به گفته حسین زاده در پانزدهمین دوره طرح پاییزه کتاب 50 کتابفروشی شامل 32 واحد در شهر تبریز و 18 واحد در شهرستان های استان آذربایجان شرقی مشارکت کرده اند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در طول اجرای طرح، واحدهای عرضه و فروش با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی کتاب های خود را به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی عرضه خواهند کرد.

کد خبر 992363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha