روزانه به طور میانگین بیش از ۲۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا می شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه آمار فوتی ها در سیستان و بلوچستان به مرز ۸۰۰ نفر رسیده است، گفت: روزانه به طور میانگین بیش از ۲۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا می شوند.

«قاسم میری علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان بحرانی است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: برای چندمین روز پیاپی آمار مبتلایان به کرونا به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است و در مجموع آمار مبتلایان به بیماری کرونا تا امروز در استان به ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر  رسیده است.

 

میری علی آبادی با اشاره به اینکه که ۲۶۱ مورد  جدید بیمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۸۰ بیمار در بیمارستانهای استان با مشکلات تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا بستری هستند که از این تعداد ۱۳۶ بیمار تست کرونای آنها مثبت است و تشخیص بیماری قطعی است.

 

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد از بیماران بستری بر اثر این بیماری فوت کرده اند، افزود: آمار فوتی ها به ۷۹۹ نفر رسیده است .

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه اکثر بیمارانی که به اورژانس مراجعه می کنند به شدت بدحال هستند، یادآور شد: دیر مراجعه کردن به بیمارستان سبب می شود که بیمار در بخش آی سی یو تحت مراقبت قرار گیرد.

 

 میری علی آبادی در خاتمه گفت: افراد بیمار در سطح جامعه تردد نداشته باشند زیرا که موجب انتشار و پخش ویروس در سطح جامعه می شود .

کد خبر 992390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha