۶۰ درصد مردم آران و بیدگل از ماسک استفاده می کنند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: در شرایط فعلی شیوع کرونا، ۶۰ درصد مردم شهرستان آران و بیدگل از ماسک استفاده می کنند و فاصله گذاری اجتماعی توسط ۲۵ درصد شهروندان رعایت می شود.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در شرایط فعلی شیوع کرونا، ۶۰ درصد مردم شهرستان آران و بیدگل از ماسک استفاده می کنند و فاصله گذاری اجتماعی توسط ۲۵ درصد شهروندان رعایت می شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم استفاده از ماسک «از خانه تا خانه» و «از محل کار تا خانه» تاکید کرد و افزود: بنا بر آمار ارائه شده توسط بازرسی ‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ۵۷ درصد مردم در ادارات، ۷۰ درصد در سوپرمارکت ‌ها و خواروبار فروشی‌ها ، ۶۵ درصد در نانوایی ها، ۷۵ درصد در مطب ها و ۷۰ درصد در پیشخوان‌ های دولت استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند.

 

بایبوردی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی شهرستان آران و بیدگل توسط شبکه بهداشت و درمان انجام شده است که این بازدیدها، ۴۶ مورد معرفی به مراجع قضایی، ۲۵ واحد اخطار و پلمپ و ۲۳۳ مورد اخطاریه بهداشتی را درپی داشته است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: از ابتدای سال‌ جاری ۸۸۱ مورد بازدید از مدارس و ۴ هزار و ۸۳۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان آران و بیدگل در راستای کاهش شیوع کرونا توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده است./

کد خبر 992448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha