موضوع اشتغال اولویت اول شهرستان اندیمشک است

حسنوند موضوع اشتغال را اولویت اول شهرستان اندیمشک دانست و گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌ها موظف هستند در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (پنجشنبه ۲۲ آبان) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، در خصوص اهمیت نشست شورای اداری اظهار کرد: این شورا تشریفاتی و فقط برای ارائه گزارش عملکرد نیست بلکه باید همراه با نتیجه و مفید باشد تا مردم خروجی مثبت آن را احساس کنند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش برنامه‌ریزی مدون افزود: ضرورت داشتن برنامه میان‌مدت و بلند‌مدت از وظایف مهم مسئولان است تا با سرعت بهتری به سمت چشم‌انداز مدنظر پیش بروند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید تابع دستوراتی باشند که برای تامین منابع عمومی مردم تصمیم‌گیری و ابلاغ می‌شوند اذعان کرد: مسئولان نظام اسلامی باید به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌گذاری باشند.

 

حسنوند موضوع اشتغال را اولویت اول شهرستان اندیمشک دانست و تصریح کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌ها موظف هستند در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی گام بردارند.

 

وی عنوان کرد: بسیاری از مشاغل خرد، کوچک و خانگی در حوزه‌های مختلفی از جمله صنعت، خدمات، تجارت، کشاورزی، فناوری‌های جدید و فضای مجازی مورد توجه قرار بگیرند.

 

«پیمان جهانگیری» نیز بیان کرد: مسئولان تمامی ادارات و دستگاه‌ها باید دلسوز باشند و کارهایی را که بر عهده گرفته‌اند، انجام دهند.

 

فرماندار اندیمشک در پایان بر لزوم هماهنگی و ارائه خدمات توسط ادارات و دستگاه‌ها تاکید کرد و یاد آور شد: مسئولان شهرستان اندیمشک باید برای جلب رضایت مردم تلاش کنند.

 

در ادامه این نشست به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات اشتغال، توجه و عمل ادارات و دستگاه‌ها به قانون و مباحثی از جمله دوری مسئولان از تخلف پرداخته شد.

 

کد خبر 992450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha