نماز جمعه ۲۳ آبان در جهرم اقامه نمی شود

حجت الاسلام دست داده گفت: شیوع گسترده بیماری کرونا در جهرم منجر به تعطیلی نماز جمعه ۲۳ آبان شد.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به گستردگی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان جهرم و قرمز بودن وضعیت آن در هفته های گذشته، امکان اقامه نماز جمعه این هفته در جهرم مهیا نیست.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: وضعیت این شهرستان به گونه ای است که روزانه بیش از یکصد نفر به بیماری کرونا مبتلا می شوند و تداوم این روند جهرم را با مشکل مواجه می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به کرونا در جهرم به بیش از هفت هزار نفر افزایش یافته است، عنوان کرد: نه تنها اقامه نماز جمعه بلکه اقامه نماز جماعت مساجد نیز در جهرم تعطیل شده است.

 

حجت الاسلام دست داده، بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت: همه گیری این بیماری به گونه ای شده که چنانچه مردم به نکات ساده بهداشتی که همان استفاده از ماسک است توجه نکنند، بیماری در سطح جامعه به طور گسترده تر شیوع پیدا می کند.

 

استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه کادر درمان این دانشگاه این روزها با سختی و دشوارهای خاصی دست و پنجه نرم می کنند، تصریح کرد: این در حالی است که تخت های بخش کرونای بیمارستان پیمانیه تکمیل شده و پزشکان و پرستاران متعددی نیز به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

کد خبر 992453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha