بهره برداری از مدرن ترین کتابخانه استان فارس در شهر صدرا

امیری گفت: تا کمتر از سه سال دیگر از ساختمان کتابخانه مرکزی شهر صدرا به عنوان بزرگترین و مدرن ترین کتابخانه استان فارس بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (پنج شنبه 22 آبان) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر صدرا گفت: تلاش کادر درمان و بهداشت استان فارس در بحران کرونا قابل تقدیر است.

فرماندار شیراز افزود: پیشنهاد می کنم کتابخانه عمومی شهر صدرا به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شود و این کمترین کاری است که در مقابل ایثارگری های کادر درمان می توانیم انجام دهیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیده «مریم رحیمی»، پرستار فداکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: در شرایطی که روابط اجتماعی به دلیل کرونا دچار محدودیت شده، کتاب و کتابخوانی داروی سلامت روان است و می تواند در مردم امید و نشاط ایجاد کند.

امیری کتاب را غذای روح و روان دانست و گفت: کتابخانه عمومی شهر صدرا با بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مجاورت فرهنگسرای قرآنی و مجموعه فرهنگی و فاخر شهر صدرا هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و پیشنهاد نامگذاری شهدای مدافع سلامت بر روی آن مورد تایید اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شیراز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کلنگ پروژه ساختمان کتابخانه مرکزی شهر صدرا نیز هفته آینده در زمینی به مساحت چهار هزار و 600 متر مربع و با حضور استاندار فارس و برخی مقامات کشوری در فاز یک شهر صدرا به زمین زده خواهد شد.

فرماندار شیراز اعلام کرد: تا کمتر از سه سال دیگر از ساختمان کتابخانه مرکزی شهر صدرا به عنوان بزرگترین و مدرن ترین کتابخانه استان فارس بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 992616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha