طرح شنبه های با کتاب چشم انداز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون های مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: طرح شنبه های با کتاب چشم انداز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون های مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خوص ویژه برنامه های ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از محورهای اصلی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بحث کتاب و کتابخوانی است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: شرایط کرونا و شیوع این بیماری ویروسی زمینه برنامه ریزی و توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی را به گونه دیگری فراهم کرد که استفاده از فضای مجازی و معرفی کتاب در این فضا را بیش از گذشته قوت داد.

وی ادامه داد: طرح شنبه های با کتاب از جمله طرح های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در این رابطه با اهتمام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برنامه هایی در قالب فضای مجازی و گروه های تشکیل شده در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز از کتابخانه عمومی و شاخص که استانداردهای لازم را برخوردار هستند وجود دارد که با استقبال نوجوانان و جوانان همراه است که به دلیل شیوع بیماری کرونا متأسفانه بنابر تصمیم های ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل شدند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز عنوان کرد: تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی با محوریت مساجد از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این هفته با حضور مدیران شاخص فعال در این عرصه برگزار می شود.

جانشین سازی ها برای مطالعه در شرایط کرونا در نظر گرفته شده است

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اجرای محدودیت ها با توجه به شرایط کرونا بیان کرد: به منظور ایجاد فضایی برای مطالعه با توجه به محدودیت های معین شده کرونا جانشین سازی هایی معین شده است.

حجت الاسلام شکری متذکر شد: معرفی کتاب های برتر در زمینه های مختلف، روخوانی قسمت هایی از کتاب ها، برپایی گعده های مطالعه و کتابخوانی با استفاده از فضای مجازی در قالب گروه های تشکیل شده از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه هایی است که با هدف جانشین سازی برای مطالعه در شرایط کرونا در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 992624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha