توجه جدی به توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی در اندیمشک

جهانگیری با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان نهادهای حمایتی در شهرستان اندیمشک مورد توجه جدی است گفت: برای تحقق فرصت‌های شغلی مددجویان گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «پیمان جهانگیری» در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: توانمند سازی مددجویان نهادهای حمایتی در شهرستان اندیمشک مورد توجه جدی است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه با حمایت از طرح‌های مختلف، برای تحقق فرصت‌های شغلی مددجویان گام‌های بسیار خوبی در اندیمشک برداشته شده است افزود: کمیته امداد همواره به عنوان یک چتر حمایتی ارزشمند نقش مهمی در حمایت مددجویان ایفا کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه شود ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان به منظور افزایش سطح زندگی آنها است تصریح کرد: در راستای ایجاد فرصت شغلی، کمیته امداد شهرستان با اعطای تسهیلات اشتغالزا، زمینه را برای ورود مددجویان به بازار کار فراهم کرده است.

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: خدمات شایانی در کمیته امداد شهرستان اندیمشک به منظور رفع مشکلات مددجویان انجام شده است که این تلاش‌ها با مشارکت مدیران و خیرین پررنگ‌تر خواهد شد.

 

وی با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات مددجویان با همکاری نماینده مجلس اندیمشک یاد آور شد: دیدار و جلسات متعددی با مسئولان کشوری این نهاد داشتیم که نتایج ارزنده‌ای برای حمایت هر چه بهتر از مددجویان به همراه داشته است.

 

کد خبر 992737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha