شنبه‌ های کتاب کانون‌ های مساجد گامی برای توسعه سرانه مطالعه

چادرنشین گفت: شنبه‌ های کتاب کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد گامی برای توسعه سرانه مطالعه است که باید به عنوان یک برنامه جدی در دستور کار باشد.

 «مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: جهل زدایی از جمله اهداف و رسالت مهم کتاب خوب است و همه ما با مطالعه کتاب با جهل و نادانی مقابله می کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: کانون امام علی(ع) نکا همگام با سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران و با همکاری نهادهای فرهنگی و با برنامه‌ریزی منظم در هفته کتاب و ترویج کتابخوانی را در دستور کار خود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مطالعه کمک می‌کند تا در محیط پیرامون خود و برای رشد و ارتقا جوانان منطقه و شهر و استان و کشور مؤثر باشیم و در همین راستا «شنبه های کتاب » با قوت در کانون امام علی(ع) نکا برگزار می شود.

 

چادرنشین گفت: شنبه‌ های کتاب کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد گامی برای توسعه سرانه مطالعه است که باید به عنوان یک برنامه جدی در دستور کار باشد.

 

وی افزود: هفته کتاب هم فرصتی مناسب برای ایجاد انگیزه و آشتی با کتاب است و با توجه به اینکه کتاب و توجه به مطالعه  همواره در جوامع بشری به ویژه در دین مبین اسلام مورد تاکید و توجه قرار داشته است؛ باید در این راستا در این هفته و در طول سایر ایام سال تلاش شود.

 

چادرنشین در پایان با اشاره به تعطیلی کانون در برهه ای از زمان به جهت شیوع کرونا یادآور شد: در راستای مبارزه با شیوع کرونا با کاهش فعالیت و یا تعطیلی برنامه های کانون مواجه بودیم اما مطالعه تعطیل نشد و در فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه تلاش شد.

کد خبر 992779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha