نمایش آثار دانشجویان دانشگاه جهرم در  نمایشگاه ملی مد و لباس

تسلیم گفت: آثار و صنایع دستی ۲ تن از دانشجویان دانشگاه جهرم، در نمایشگاه ملی صنایع دستی و مد و لباس دانشجویان به نمایش گذاشته شد.

«فاطمه تسلیم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:‌ آثار و صنایع دستی «فاطمه استقبالیان‌فرد»، دانشجوی رشته «بیوتکنولوژی» دانشگاه جهرم به صورت مجازی در نمایشگاه ملی مد و لباس که به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه یاسوج برگزار شده است، به نمایش درآمد‌.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم افزود: این آثار در قالب سفالگری است و ۱۲ اثر وی با توضیح اثر به نمایش عموم گذاشته شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه ۲ اثر میناکاری از «محدثه خیره‌دست»، دانشجوی رشته «علوم ورزشی» دانشگاه جهرم در معرض دید علاقندان گذاشته شده است.

 

تسلیم ادامه داد: این ۲ دانشجو از اعضای کانون هنرهای تجسمی دانشگاه جهرم هستند.

 

وی در مورد این نمایشگاه نیز گفت: ‌در این نمایشگاه ۳۱۰ اثر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی دختران در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است که از آثار ۱۲۰اثر مربوط به صنایع دستی و ۱۹۰ اثر مربوط به مد و لباس است.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشگاه‌های منطقه‌ مرکزی کشور به‌صورت مجازی به میزبانی دانشگاه یاسوج از ۲۳ آبان ماه گشایش یافته و تا ۲۸آبان ماه از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://icf.yu.ac.ir در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: طبق منطقه‌بندی وزارت علوم، در این نمایشگاه، ۵۲ نفر از دانشگاه‌های مناطق مرکزی ایران شامل: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، ایلام، اصفهان، مرکزی، چهارمحال بختیاری و کردستان شرکت کرده‌اند.

 

تسلیم در پایان عنوان کرد: این نمایشگاه به منظور آشنایی دانشجویان با خلاقیت و نوآوری علاوه بر وظیفه اصلی خود است تا بتوانند فضای کسب و کار را نیز تجربه کرده و باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر شوند.

 

کد خبر 992795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha