ترویج معارف ناب دینی و اسلامی در فضای مجازی به همت کانون شهید مطهری (ع) همدان

زنگنه گفت: ترویج معارف ناب اسلامی و دینی در فضای مجازی به وسیله نشر سخنرانی های بزرگان دین، بیان مسائل دینی متنوع و جذاب دینی از برخی فعالیت های کانال مجازی کانون است.

«خدیجه زنگنه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امروز برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی هنری کانون به دلیل شیوع ویروس کرونا از فضای واقعی به فضای مجازی منتقل شده است .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری همدان ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی با ارائه سخنرانی بزرگان دینی و همچنین فیلم هایی که مخاطب را وادار به تفکر کند و احساس دینی مخاطب را تحریک کند، در کانال کانون بارگذاری می شود.

 

وی ادامه داد: از آنجا که دین بحث تفکر و تدبر است، به همین جهت در اینجا فضای مجازی دارای ظرفیت گسترده ای است برای همین می توانیم حوادثی که مردم را به تفکر وا می دارد به صورت فیلم در بیاوریم و یا در قالب کلیپ های جذاب، مضامین دینی را با محتوای هنری همراه کنیم.

 

 زنگنه ، ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی در فضای مجازی  را مهم برشمرد و عنوان کرد: باید در این فضا حضور دینی داشته باشیم یعنی فردی که خودش معتقد است و یک روحانی است و فردی است که ارزش های دینی برایش مهم است باید خودش را مقید کند برای اینکه سبک زندگی اسلامی را در  فضای مجازی ترویج دهد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری شهید مطهری اظهار داشت: سوق دادن کاربر به سمت زندگی خوب و سبک زندگی مطلوب و از آن طرف تبلیغ دین و شریعت اسلام به عنوان بهترین الگو برای میل به کمالات انسانی است.

 

 

کد خبر 992885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha