برگزاری مسابقه کتابخوانی «مدح خورشید» در شیراز در دهه مبارک فجر

مشفقیان گفت: مسابقه کتابخوانی «مدح خورشید» در شیراز در دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (شنبه 24 آبان) از آغاز مسابقه کتابخوانی «مدح خورشید» در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: کتاب «مدح خورشید»، مجموعه ای ارزشمند از زندگی، مکارم و فضایل اخلاقی امام خمینی (ره)، است توسط مقام معظم رهبری بیان می‌ شود.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: هدف از برگزاری مابقه کتاب خوانی با این کتاب، تبیین صحیح دیدگاه‌ها و عملکرد انقلابی امام خمینی(ره) است که امروز یکی از نیازهای جدی دوران ما به ویژه برای دانشجویان و جوانان است.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به  سایت www.emamat-jomeh.ir/ketab فایل این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنند و یا کتاب را از کتابفروشی‌های خریداری کنند.

مشفقیان تاکید کرد: مسابقه کتابخوانی «مدح خورشید» در شیراز در دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس بحران کرونا را فرصت مطلوبی برای افزایش سرانه مطالعه دانست و عنوان کرد: کرونا علاوه بر بحران، فرصتی برای افزایش مطالعه و کتاب خوانی برای مردم ایجاد کرده است که باید برای افزایش سرانه مطالعه از آن استفاده کنیم.

کد خبر 992890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha