جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در مسجد پنبه‌چی

در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ۳۰ بسته معیشتی به نیازمندان تحت پوشش مسجد پنبه‌چی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، گروه جهادی «شهید سلیمانی» مسجد پنبه چی در راستای اجرای کمک های مومنانه بنا دارد، 30 بسته اقلام خوراکی را بین نیازمندان تحت پوشش توزیع کند.

 

این اقلام شامل برنج، ماکارونی، رب، شکر، قند، عدس، لوبیای قرمز، روغن، تن ماهی است. علاقه مندانی که تمایل دارند، در راستای کمک های مومنانه به نیازمندان گام بردارند، کمک های مومنانه خود را به شماره کارت 62738811149754159 به نام گروه جهادی شهید سلیمانی ارسال کنند.

 

مسجد پنبه چی در سال 1336 ساخته شده است و در حال حاضر به عنوان بنایی با ارزش معماری شناخته می شود. این مسجد در جریان مبارزات مردمی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت‌های گسترده‌ای داشت و در زمان دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان این مسجد به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و به شهادت رسیدند. به همین جهت در طول سال یادواره شهدای مسجد پنبه چی با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

 

از زمان تاسیس مسجد پنبه‌چی، این مسجد حتی یک روز تعطیل نبوده است و در شرایطی که در حال بازسازی بود، بخشی از آن را برای اقامه نماز جماعت و برگزاری برنامه‌های مسجد در نظر گرفته شد و برنامه‌های مناسبتی هیئت آن هر هفته برگزار می‌شده است، در راستای کمک های مومنانه نیز از زمان شیوع ویروس کرونا مسجد پنبه چی در کمک رسانی به نیازمندان به صورت فعالانه وارد میدان عمل

 

یادآور می‌شود؛ مسجد «پنبه چی» بالاتر از مهدیه تهران، کوچه آقازاده، واقع شده است.

کد خبر 992943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha