برگزاری سي و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری سي و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در دو مرحله استاني و کشوری خبر داد.

«حسن اربابي» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سي و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید با هدف تجلیل از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه به منطور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استاني و کشوری برگزار می شود.

 

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل افزود: این جشنواره از ۱۴ آبان ماه آغاز شده و تا ۱۴ آذرماه ادامه خواهد داشت و کارگران و کارفرمایان و گروه های کار در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

اربابی بیان داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره بایستی به سامانه جشنواره (اینجا) مراجعه و نام نویسی کنند و در صورت هر گونه پرسش و ابهامی با شماره ۰۳۱۵۴۷۳۰۱۳۷ داخلی ۱ تماس بگیرند.

 

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیر گزاری نخبگان عرصه کار و تلاش در روند توسعه و روح صداقت و همدلي در جامعه کار و تولید از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

حسن اربابی افزود: در سال گذشته از بین سه هزار و ۷۰۰ شرکت کننده کشوری، ۱۶ نفر در سطح استان اصفهان حائز رتبه  برتر شدند که از این تعداد سه رتبه از شهرستان آران و بیدگل شامل يک گروه کار نمونه، یک واحد نمونه به عنوان کارفرمای سلامت محور و یک کارشناس بهداشت حرفه ای به عنوان بهبان برتر انتخاب و تجلیل شدند.

 

همه‌ساله در هفته کارگر، جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید با عنوان انتخاب کارگران، گروه‌ های کار و واحدهای نمونه به‌صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود./

کد خبر 993011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha