خدمات رسانی به شهرک های مسکونی شهر فردیس در قالب محرومیت زدایی

افتخاریان با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی گفت: رسیدگی به مشکلات شهرک شقایق در قالب احداث فضای سبز، ساخت فرهنگسرا، کتابخانه و امکانات شهری از اهداف مدیریت شهری فردیس در این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید حسین افتخاریان» در جمع خبرنگاران از روند فعالیت مدیریت شهری فردیس در جهت محرومیت زدایی خبر داد و گفت: رسیدگی به مشکلات شهرک شقایق در قالب احداث فضای سبز و ... از اهداف مدیریت شهری فردیس در این منطقه است.

 

عضو شورای اسلامی شهر فردیس افزود: شهروندانی که در مجتمع رضوانیه فردیس زندگی می کنند نسبت به رفع معضلات و مشلات مرتبط با مدیریت شهری در این منطقه بارهای مطالباتی را مطرح کردند.

 

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات عمرانی و شهری در شهرک ناز فردیس نیز با تصویب لایحه 6 میلیارد تومانی عملیات اجرایی به منظور آسفالت ریزی معابر و پاکسازی شهرک در دستور کار قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: دیدار چهره به چهره با ساکنین مجتمع های مسکونی رضوانیه و شهرک ناز با هدف رسیدگی به زیرساخت های مرتبط با مدیریت شهری از دیگر برنامه های صورت گرفته است.

 

عضو شورای اسلامی شهر فردیس متذکر شد: راه اندازی فرهنگسرا، کتابخانه، مجموعه های ورزشی مناسب از محورهای اصلی برنامه ریزی در جهت محرومیت زدایی در این مجتمع های مسکونی است.

 

 

کد خبر 993021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha