​آمار جان باختگان کرونایی گلستان در ۲۴ ساعت گذشته دو رقمی شد

حق شناس گفت: متاسفانه با وجود اعمال محدودیت های کرونایی شمار جان باختگان ناشی از این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته دو رقمی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(شنبه ۲۴ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با وجود اعمال محدودیت های کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته آمار جان باختگان کرونا در گلستان دو رقمی شده است.
 
 
 
استاندار گلستان ادامه داد: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند افزایش فزاینده کرونا دور از انتظار نخواهد بود.
 
 
 
وی افزود: در حال حاضر ۸۹ بیمار کرونایی در آی.سی.یو قرار دارند و ۴۵ درصد این بیماران به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.
 
 
 
حق شناس یادآور شد: با رعایت پروتکل های بهداشتی در آبان ماه نرخ ابتلای به کرونا در گلستان کاهش پیدا کرد اما تعداد جان باختگان کرونایی رو به افزایش است و در حالی که در سه هفته گذشته به طور میانگین ۶ گلستانی بر اثر کرونا جان باختند این‌ میزان در ۲۴ ساعت گذشته دو رقمی شده است.
 
 
 
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما نگران وضعیت استان گلستان هستیم و از مردم درخواست می کنیم شستشوی مکرر دست ها و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند و جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.
 
 
 
وی از اصناف خواست ساعت ۱۸ عصر نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند و گفت: صدا و سیما، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی به عنوان اصلی ترین جبهه اغناسازی برای مقابله با کرونا و جلب همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
 
 
 
حق شناس بیان کرد: در حال حاضر ویروس کرونا جهش یافته شده  و قدرت سرایت آن ۱۰ برابر شده است لذا ما برای حفظ سلامت مردم و کنترل این ویروس مجبور به اعمال برخی محدودیت ها هستیم که طبیعی است تصمیم ما عده ای را متضرر کند اما آن چیزی که برای ما اهمیت دارد سلامت محوری مردم است.
کد خبر 993104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha