نخستین نمایشگاه کتاب برخط مازندران گشایش یافت

زارع از افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب مازندران خبر داد و گفت: سال های اخیر این نمایشگاه با حضور بیش از ۴۴۰ ناشر استانی، ملی و بین المللی در مرکز استان برپا می شد. امسال این نمایشگاه با جانمایی بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در فضای مجازی دائر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «عباس زارع» امروز(24آبان) در نخستین روز هفته کتاب و آئین گشایش نخستین نمایشگاه کتاب برخط مازندران و رونمایی از پویش کتابخوانی امت رسول الله اظهار کرد: ، امسال هفته کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هم‌زمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با محدودیت های کرونایی به دوشیوه حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران با بیان اینکه کرونا محدودیت‌هایی برای فعالیت های فرهنگی هنری ایجاد کرده اما می‌تواند اتفاق مثبتی نیز برای حوزه کتاب و کتاب‌خوانی محسوب شود، افزود: از بدو شیوع این ویروس در استان مازندران پویش‌های متعدد کتاب‌خوانی به همت دستگاه فرهنگ و هنر استان راه‌اندازی شد و مورد استقبال عمومی نیز قرار گرفت.

 

وی به شعار بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با عنوان «دانایی؛ مانایی»  اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های این هفته از ۲۴ آبان تا 30آبان ماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

زارع از افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب مازندران خبر داد و یادآورشد: سال های اخیر این نمایشگاه با حضور بیش از 440 ناشر استانی، ملی و بین المللی در مرکز استان برپا می شد. امسال این نمایش با جانمایی بیش از۲۰۰ عنوان کتاب در فضای مجازی دائر شده است.

 

وی اذعان کرد: علاقه‌مندان به خرید کتاب‌ها می‌توانند با مراجعه به صفحه فروشگاه آثار فرهنگی و هنری ونداد به نشانی http://vandadholding.com/ وارد بخش فروشگاه شوند و کتاب‌های منتخب خود از بین آثار موجود خریداری کنند.

 

زارع از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره کتاب سال مازندران به همراه(رونمایی از دانشنامه تبرستان و مازندران- دریای کاسپین- هویت شناسی مردمان سرزمین نوروز- افسانه‌های مازندران) در هفته کتاب خبر داد و گفت: برگزاری آئین رونمایی از کتاب‌های زبان مازندرانی از دوران باستان تا امروز نوشته اسداله عمادی، کتاب روزشمار تاریخ مازندران نوشته علی رمضانی پاچی و کتاب جینگا سر(فرهنگ بومی) نوشته سلطان شکوهی خراط  را نیز در این هفته خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 993113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha