افتتاح کتابخانه «شهدای مدافع سلامت» در بزرگترین شهر فاقد کتابخانه کشور

منوچهری با اشاره به اینکه شهر صدرا بزرگترین شهر فاقد کتابخانه کشور بود، گفت: کتابخانه «شهدای مدافع سلامت» با ۴۰۰ متر مربع زیربنا امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (شنبه 24 آبان) در حاشیه مراسم افتتاحیه کتابخانه «شهدای مدافع سلامت» شهر صدرا از توابع شهرستان شیراز با اشاره به اینکه شهر صدرا بزرگترین شهر فاقد کتابخانه کشور بود که با هم افزایی انجام شده توسط سازمان های مختلف، امروز شاهد بهره برداری از این کتابخانه و کلنگ زنی کتابخانه مرکزی صدرا هستیم، گفت: این پروژه ها توسط سازمان عمران صدرا ساخته می شود سپس در اختیار کتابخانه های عمومی فارس برای بهره برداری و تجهیز قرار می گیرد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس اضافه کرد: این کتابخانه به پاس زحمات مدافعین سلامت، نامگذاری شد، این کتابخانه 400 متر زیربنا دارد و دارای مخزن، سالن مطالعه و بخش اداری است که تاکنون چهار هزار جلد کتاب به مخزن این کتابخانه تزریق شده و بازهم بر تعداد کتاب ها افزوده خواهد شد.

وی اظهار کرد: کتابخانه مرکزی صدرا با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در چهار هزار و 500 متر مساحت و چهار هزار و یکصد متر مربع زیربنا ساخته خواهد شد که امروز شاهد کلنگ زنی آن بودیم.

 

 

 

کد خبر 993117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha