کتاب ارتباطات میان نسلی را تقویت می کند

مروارید گفت: کتاب در کنار ارتباط میان فرهنگی، ارتباطات میان نسلی را هم تقویت می کند و فرصتی فراهم می کند که در زمانه کنونی که نیازمند خود آگاهی هستیم به جامعه فرهنگی هنری کمک کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» امروز(۲۴ آبان) در بازدید از انتشارات جهاد دانشگاهی با بیان این که شعار این هفته دانایی مانایی است، گفت: هفته کتاب و همچنین طرح پاییزه کتاب از ۲۴ آبان ماه به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکید بر سلامت مردم به طور ویژه این هفته را آغاز کردیم، در این بازه زمانی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند کتابهای مورد علاقه و نیاز خود را علاوه بر خرید حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت مجازی از طریق سامانه کتابفروشی ها نیز خریداری کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: یارانه خوبی برای این طرح در استان در نظر گرفته شده است، این اعتبارات یک افزایش ۴ برابری نسبت به فصل قبل داشته است، در این طرح یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای مشهد یارانه در نظر گرفته شده است.

 

وی از همکاری شهرداری مشهد در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در فضای کنونی ناشی از شیوع بیماری کرونا، نیازمند همبستگی بیشتر بین دستگاههای اجرایی و فرهنگی هستیم، همکاری شهرداری باعث استفاده بیشتر جامعه فرهنگی مشهد از این طرح می شود.

 

مروارید با بیان این که کتاب ارتباط میان فرهنگی ایجاد می کند اظهار داشت: کتاب در کنار ارتباط میان فرهنگی، ارتباطات میان نسلی را هم تقویت می کند و فرصتی فراهم می کند که در زمانه کنونی که نیازمند خود آگاهی هستیم به جامعه فرهنگی هنری کمک کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ما از همکاری همه دستگاههای فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاهها و شهرداری ها استقبال می کنیم، این همکاری ها می تواند آن چه شایسته جامعه جوان و فکر ایرانی است در گام دوم انقلاب محقق شود و فرهنگسازی از طریق کتاب و مطالعه بیشتر گسترش یابد.

کد خبر 993158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha