طرح ‍ نذر سلامتی در ایلام اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اجرای طرح نذر سلامتی در راستای بهره گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران ایلامی به منظور کمک به خانواده های نیازمند مددجو در ایام شیوع کرونا خبر داد.

« قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا موجب مشکلات اقتصادی و معیشتی برای افراد نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد شده است که کمیته امداد در حد توان از مددجویان تحت پوشش حمایت می کند.

 

وی با بیان اینکه پویش«نذر سلامتی - نذر شفا »با هدف کمک به خانواده های مددجو و نیازمند استان مشکل معیشت و بیماری دارند در سطح استان اجرایی می شود، تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح استان و ابتلای تعداد زیادی از هم استان های عزیز ایلامی به این بیماری، لازم است که نیکوکاران و خیرین استان برای کمک به تامین هزینه های معیشتی و درمان افراد نیازمند درگیر با این بیماری وارد عمل شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با شیوع موج سوم کرونا در استان، به طور قطع خانوارهایی هستند  که علاوه بر مشکلات و هزینه های درمانی کرونا، قادر به تامین مایحتاج غذایی و بهداشتی مورد نیاز خود نیستند و بر این اساس پویش «نذر سلامتی - نذر شفا » در استان راه اندازی شده است.

 

موسی نژاد ابراز کرد: پویش «نذر سلامتی - نذر شفا» با شعار« همدل می شویم برای تامین مایحتاج خانواده های بیماران نیازمند» با مشارکت و همراهی هم استانی های عزیز و سخاوتمند با محوریت کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و بیماران کرونایی  در سطح استان اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد:  هم استانی های خیر و نوع دوست برای ادای نذر خود در این زمینه می توانند از طریق شماره کارت 7719_9988_9918_6037،همچنین شماره گیری کد  #۱۰۸۴۸۸۷۷* و یا مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان  در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه کمک های دریافتی در اسرع وقت در اختیار نیازمندان استان قرار می یگرد، خاطرنشان کرد: این کمک ها  از طریق تهیه سبدهای غذایی،بسته های بهداشتی و یا کمک نقد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  بین نیازمندان و بیماران مددجو توزیع می شود.

 

کد خبر 993224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha