پروژه یادمان شهداء شهرک وحدت فردیس آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد

سعیدی سیرایی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه شهداء گفت: پروژه یادمان شهداء شهرک وحدت فردیس در مساحت ۷۳۰ مترمربع آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

« مصطفی سعیدی سیرایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای پروژه یادمان شهداء شهرک وحدت فردیس گفت: پروژه یادمان شهداء شهرک وحدت فردیس در مساحت ۷۳۰ مترمربع آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

شهردار فردیس افزود: یادمان شهرک وحدت فردیس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهداء دوران دفاع مقدس با همت شهرداری فردیس تا کنون پیشرفیت فیزیکی ۹۰ درصد داشته است.

 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی اتمام این پروژه فرهنگی که به واقع پاسداشت شهداء فاطمی و اقتدار شهر فردیس است، در حال مراحل پایانی و اتمام پروژه است. 

 

سعیدی سیرایی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس کرج با راهبرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام خود را به منظور اجرای طرح هایی مرتبط با این مهم در نظر دارد.

 

شهردار فردیس متذکر شد: یادمان شهداء گمنام شهرک وحدت فردیس در یکی از پارک های محله ای شهرک بنا شده است به همین منظور نورپردازی، زیباسازی، بهسازی و بازسازی در فضای محیطی پارک انجام شده است. 

 

 

کد خبر 993245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha