معرفی نویسندگان و کتاب های مسجدی با همکاری کانون های مساجد استان یزد

حجت الاسلام سالاری با اشاره به هفته کتاب گفت: همزمان با این هفته، نویسندگان و کتاب های مسجدی با همکاری کانون های مساجد استان یزد در فضای مجازی معرفی می شوند.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: این هفته فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ مصالعه و کتابخوانی است واگرچه ویروس کرونا عامل تغییر ماهیت برنامه ها شده اما می توانیم از طریق فضای مجازی در این جهت گام برداریم.

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد نیز همزمان با این هفته برنامه های مختلفی را برگزار می کند که معرفی کتاب، معرفی نویسندگان کانونی از جمله این برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: با توجه به تصمیم گیری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، امسال سه استان سمنان، اصفهان و یزد با پیش‌بینی مجموعه‌ای متنوع از فعالیت‌ها و اقدامات مختلف کتابی و فرهنگی به استقبال هفته کتاب می‌روند

سالاری ادامه داد: استان یزد به عنوان یکی از استان های شاخص در زمینه نویسندگی در کشور است که امیدواریم بتوانیم برنامه های متنوعی را در این راستا داشته باشیم.

وی بیان کرد:‌معرفی و مصاحبه با نویسندگان مسجدی استان یزد که  از اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد هستند از جمله دیگر فعالیت های محوری در این ایام است که از سوی دیگر معرفی کتاب های کاربردی برای بچه های مسجد در شنبه های کتاب و استمرار آن در طول سال دیگر برنامه های ستاد فهمای استان یزد در هفته کتاب را تشکیل می دهد.

مدیر ستاد فهما استان یزد در پایان گفت: به مناسبت هفته کتاب صفحه ای در فضای مجازی بویژه در اینستاگرام ایجاد می شود و هر هفته به صورت زنده به معرفی کتاب و گفتگو با مدیران کانون های فهما استان یزد پرداخته می شود.

 

کد خبر 993253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha