پخش مستند تولیدی عضو کانون «دوستان آسمانی» از شبکه اول سیما

گواهیان گفت: مستند «پرستاران» به کارگردانی «حسن وزیرزاده» از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از شبکه اول سیما پخش می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه مستند «پرستاران» با موضوع مقابله با ویروس کرونا با کارگردانی «حسن وزیرزاده»، عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تهیه و تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این مستند در پنج قسمت از شبکه یک سیما پخش می شود، افزود: زمان پخش مستند «پرستاران» از روز شنبه 24 آبان تا سه شنبه 27 آبان ماه است؛ ضمن اینکه ساعت پخش قسمت پنجم این مستند نیز به زودی اعلام می شود.

 

وی ادامه داد: ساعت پخش این مستند 16 و 45 دقیقه است و بازپخش آن نیز ساعت یک بامداد و 9 و نیم صبح روز بعد از شبکه اول سیما پخش می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این مستند به تلاش کادر درمانی کشور برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی پرداخته است، تصریح کرد: روایتگری این مستند را پرستاران تلاشگری برعهده دارند که از روزهای اول شیوع این ویروس مرگبار درخط مقدم جهاد پزشکی زحمات بی‌دریغ شبانه روزی انجام داده اند..

 

وی خاطرنشان کرد: دراین مستند، با پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های مسیح دانشوری، هاجر، بقیه الله، امیراعلم، شهدای تجریش، سینا، شهدای یافت آباد، امام خمینی (ره) و پیمانیه جهرم گفتگو شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه تا کنون مستندهای تهیه شده از سوی اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از شبکه های مختلف سیما پخش شده است، عنوان کرد: این مستندها از شبکه های افق، شبکه یک، شبکه مستند و دیگر شبکه های داخلی و برون مرزی پخش شده است

 

به گزارش شبستان، مستند «پرستاران» به همت مرکز فرهنگی و هنری «شهید آوینی» تهیه شده و تدوین آن را «احمد رحمانیان»، «حسن وزیرزاده» و «محمدرضا قنبرنژاد»، تصویربردار «هادی داوودی»، مدیرتولید «حسین گل یار» و مشاور پرستاری «عاطفه سناوند» بر عهده داشته اند.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 993334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha