۴۷۷۸ شهروند توسط آتش نشانی از حوادث نجات داده شده اند

ظهوریان گفت:در ۷ ماه گذشته چهار هزار و ۷۷۸ شهروند در حوادث توسط آتش‌ نشانان نجات یافته اند و به ۹۰۱ مصدوم در حوادث مختلف امداد رسانی صورت گرفته و پیکر ۷۱ مورد جانباخته در حوادث گوناگون توسط آتش ‌نشانان تحویل عوامل انتظامی داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسعود ظهوریان» امروز(۲۵ آبان) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلیه تماس ها طی این مدت ۹۸۷ هزار و ۳۸۷ مورد بوده، گفت: میزان تماس های عملیاتی ما نیز در این مدت نیز ۱۶ هزار و ۴۲۱ مورد بوده همچنین میزان تماس های مزاحمی نیز ۲۱۶ هزار و ۷۸۵ مورد بوده است.

 

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه در طول این مدت میزان تماس های مشاوره ای نیز ۲۷ هزار و ۱۱۴ مورد بوده، بیان کرد: میزان تماس های اشتباهی نیز ۱۰۳ هزار و ۸۳۴ مورد بوده است، در مجموع عملیات های انجام شده نجات محبوسین از داخل آسانسور جزء بیشترین ماموریت ها در این بازه زمانی بوده است.

 

وی با بیان اینکه در هفت ماه گذشته پنج هزار و ۶۳۲ عملیات اطفا حریق صورت گرفته، تصریح کرد: همچنین سه هزار و ۳۷۸ عملیات امداد و نجات و سه هزار و ۹۳۳ مورد ماموریت در حوزه خدمات ایمنی توسط آتش نشانان ۵۲ ایستگاه آتش نشانی انجام شده است.

 

ظهوریان تاکید کرد: علاوه بر این در این مدت چهار هزار و ۷۷۸ شهروند در حوادث توسط آتش‌ نشانان نجات یافته اند و به ۹۰۱ مصدوم در حوادث مختلف امداد رسانی صورت گرفته و پیکر ۷۱ مورد جانباخته در حوادث گوناگون توسط آتش ‌نشانان تحویل عوامل انتظامی داده شده است.

 

سرپرست سازمان آتش ‌نشانی مشهد ادامه داد: در هفت ماه گذشته تعداد بازدید پیشگیرانه کارشناسان معاونت پیشگیری، آموزش و نظارت سازمان از اماکن مختلف شهر مشهد 15 هزار و 487 مورد بوده و طی همین مدت برای بیش از پنج هزار و 400 پرونده ارجاعی به سازمان آتش نشانی تایید ایمنی صادر شده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه ساخت ایستگاه ها، سازمان آتش نشانی با رشد قابل توجه ای روبه رو بوده و در سال جاری دو ایستگاه در محدوده مجد و سیدی افتتاح شده و عملیات ساخت و بهسازی چهار ایستگاه دیگر در جریان است که به ترتیب ایستگاه رسالت با پیشرفت ۸۲ درصدی در منطقه سیلوی گندم و ایستگاه رازی با ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی در محدوده شهرک رازی در حال احداث است.

 

 

کد خبر 993348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha