ضرورت بکارگیری رابطین فهما در اجرای طرح ملی «ایران قوی»

مظاهری گفت: با توجه به اینکه طرح ملی «ایران قوی» یکی از برنامه ها و اولویت های مورد توجه ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری است، بر ضرورت بکارگیری رابطین فهما در اجرای طرح ملی «ایران قوی» تاکید کرد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح ملی «ایران قوی» یکی از برنامه ها و اولویت های مورد توجه ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری است، بر ضرورت بکارگیری رابطین فهما در اجرای طرح ملی «ایران قوی» تاکید کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همه کانون های فرهنگی هنری این استان همانطور که در برنامه ها و پویش های قبل ملاحظه شد انتظار می رود در این طرح ملی نیز فعال و پویا باشند.

 

مظاهری ابراز امیدواری کرد: با جریان سازی در شبکه های اجتماعی می توان اقدامات گسترده ای در جهت هرچه بهتر برگزار شدن طرح ملی ایران قوی برداشت.

 

وی بابیان اینکه نگاه ویژه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختياری در سال جاری بر اجرای طرح ملی ايران قوی است گفت: کانون های فرهنگی هنری آماده برگزاری رویداد ملی «ایران قوی» هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، حضور فعال در رویداد ملی ایران قوی را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده استان اعلام کرد و گفت: این استان همچنین استان معین «رواق کتاب» است و جریان سازی فرهنگی در این طرح در بستر فضای مجازی از مهمترین برنامه های این حوزه به شمار می‌رود.

 

به گفته وی یکی از مهمترین برنامه های «رواق کتاب» در سطح کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» است که انتظار می رود میزان مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به نسبت سال گذشته با افزایش چشمگیری همراه باشد.

 

کد خبر 993370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha