مرکز نیکوکاری مدادرنگی در خوزستان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی به همت کمیته امداد خوزستان جهت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در زمینه آموزشی و فرهنگی در استان افتتاح شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرکز نیکوکاری مدادرنگی به همت خیران فعال در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی استان و در راستای تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند با حضور کوروش مودت مدیرکل آموزش پرورش خوزستان راه‌اندازی شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان افزود: این مرکز صد و نود و دومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد خوزستان است و همانند یک شتاب‌دهنده در آموزش، جهت توانمندسازی و تسهیل‌گری پشتیبانی از دانش‌آموزان و نخبگان، استعداد آنها فعالیت می‌کند.

 

وی با اشاره به آموزش غیرحضوری مدارس و نیاز دانش‌آموزان محروم به تبلت و گوشی هوشمند بیان کرد: این خدمات قالب بسته‌های آموزشی و کمک هزینه تحصیلی در سال تحصیلی به جامعه تحت حمایت ارائه می‌شود.

 

شیبه با بیان اینکه هم اکنون بیش از 30 هزار دانش‌آموز به صورت مستقیم و 24 هزار دانش‌آموز موردی از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند تصریح کرد: تعداد قابل توجهی دانش‌آموز از طریق مراکز نیکوکاری شناسایی شده است.

 

وی با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان در زمینه ترویج احسان و نیکوکاری در میان دانش‌آموزان عنوان کرد: مراکز نیکوکاری فرهنگی مدادرنگی وظیفه شناسایی و پرورش ظرفیت‌های فرهنگی آنها و به‌کارگیری در راه خدمت به مددجویان و نیازمندان را برعهده دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان در پایان با اشاره به اینکه هدف از تاسیس و گسترش این مراکز واگذاری کار مردم به مردم است یاد آور شد: این مرکز با امکان معرفی نیازمند از سوی مرکز نیکوکاری به کمیته امداد برای بهره‌مندی از مزایای ویژه فعالیت می‌کند.

 

کد خبر 993386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha