کتاب های داستان و آموزشی به اعضای کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) و دانش آموزان نیازمند اهدا می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) گفت: کتاب های داستان، دینی و آموزشی همزمان با هفته کتاب و اجرای طرح «شنبه های کتاب» به اعضای کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) و دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کتاب های داستان، دینی و آموزشی همزمان با هفته کتاب و اجرای طرح «شنبه های کتاب» به اعضای کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) و دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: این حرکت خداپسندانه و نذر فرهنگی به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه شده و امیدواریم قدم های مهمی در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی برداشته باشیم.

 

وی افزود: آنچه امروز به آن نیاز داریم حرکت در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی برای تقویت جایگاه فرهنگی جامعه است.

 

حسین زاده عنوان کرد: مطالعه فرصت مغتنم تفکر و تدبر را فراهم می کند که در قرآن کریم مورد تاکید خداوند متعال است و والدین به عنوان مربیان تربیتی فرزندان بیش از پیش به مسئله خرید کتاب و ترویج کتابخوانی دقت نظر داشته باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا فضای مجازی امروز فرصت و بستر مغتنمی برای تبادل اندیشه مهیا کرده است که باید این دقایق کم را از دست ندهیم.

 

کد خبر 993420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha