پیشرفت ۸۰ درصدی مسجد خیر ساز محمد رسول الله(ص)در استان لرستان

رضایی پور با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه مسجد محمدرسول الله (ص)، گفت: این مسجد در روستای حاج خدیجه با همکاری خیرین در حال احداث است.

« مسام رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  با مشارکت واقف و خیّر نیک اندیش «حاج علی حیدر نوری زاده» با مشارکت فرزندان و اعضای خانواده به صورت مشارکت خانوادگی کار بازسازی این مسجد تکمیل می شود.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: با همتی عالی و در خور تحسین این خیر پس از وقف یک قطعه زمین به مساحت ۲۷۰ مترمربع، عملیات عمرانی احداث یکباب مسجد مزین بنام (( محمد رسول الله ص )) آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات عمرانی احداث این مسجد با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دست اقدام است.

 

رضایی افزود: با توجه به نبود مسجد این روستا  و روستاهای مجاور شامل عربان و چاه خندق، این خانواده نیک اندیش، علاوه بر انجام کارهای ساختمانی مسجد محمد رسول الله ص به صورت خانوادگی، برای تامین هزینه های احداث این مسجد، دو قطعه زمین مسکونی خود را به فروش رسانیده و هزینه آن را صرف خرید مصالح و فعالیت های عمرانی در راستای احداث این مسجد نموده اند.

 

وی ادامه داد: شبستان این مسجد در دو طبقه جهت اقامه فرائض دینی برادران و خواهران با سازه اسکلت بتنی، احداث شده و تاکنون عملیات های عمرانی اجرای تسطیح و خاکبرداری، پی کنی، فنداسیون، ستون ها، سقف طبقات، دیوارچینی و نصب درب ها و پنجره ها انجام پذیرفته و کارهای عمرانی نازک کاری کف و بدنه شبستان ها، محوطه سازی حیاط، عایق کاری پشت بام و تاسیسات برقی باقیمانده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: متاسفانه با توجه به افزایش قیمت ها، روند اجرای پروژه مسجد محمد رسول الله ص با تاخیر مواجه شده که، طی بازدید انجام گرفته، مقرر شد مساعدت هایی جهت تکمیل این پروژه به عمل آید.

کد خبر 993488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha