آغاز جشنواره «راه ایثار» به یاد دانشجوی شهید مدافع حرم در دانشگاه علمی کاربردی ورامین

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین از برگزاری جشنواره «راه ایثار» به یاد اسماعیل غلامی یاراحمدی دانشجوی شهید مدافع حرم این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حمیدرضا خانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با اولین سالگرد به شهادت رسیدن شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی دانشجوی شهید مدافع حرم دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، جشنواره «راه ایثار» در رشته های متن ادبی، شعر، دلنوشته و نماهنگ برگزار خواهد شد.
وی افزود: شهید غلامی یاراحمدی یکی از دانشجویان نخبه و بااخلاق دانشگاه بوده که در 29 آبان ماه 1399 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت نائل آمده و طی روزهای آتی، خاطراتی از سیره زندگی وی در پایگاه اینترنتی و کانال دانشگاه منتشر خواهد شد.
خانی بیان داشت: خصوصیات اخلاقی این شهید از جمله برخورد متواضعانه با اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه و همچنین توجه شایسته به یادگیری علم و مهارت، الگوی کاملی برای تمام دانشگاهیان می باشد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ادامه داد: به روایت خانواده شهید غلامی یاراحمدی، آخرین اعزام این سرباز ممتاز شهید سردار سلیمانی به سوریه، با زیارت حرم حضرت معصومه(س) در قم همراه بوده و به یقین این شهید گلگون کفن، برات شهادت خود را از کریمه اهل بیت(س) گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین می توانند با مراجعه به آدرس www.vuast.ir جزئیات مسابقه را مشاهده و نسبت به ارسال آثار خود در بازه زمانی مقرر اقدام نمایند.
خانی گفت: ضمن درج آثار ارسالی ممتاز این مسابقه در سایت و کانال دانشگاه، به برگزیدگان هدایایی تقدیم خواهد شد.

کد خبر 993553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha