تلاش برای جذب اعتبارات برای توسعه کتاب و کتابخوانی در خوزستان

شلیش‌پور با بیان اینکه به دنبال این هستیم که اعتبارات خوبی را برای توسعه کتاب و کتابخوانی در خوزستان جذب کنیم گفت: یکی از مهم ترین اولویت ما حوزه فرهنگی و اجتماعی است و در تلاشیم به صورت ویژه به این بخش پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «یعقوب شلیش‌پور» ظهر امروز (یکشنبه 25 آبان) در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: شرایط استان امسال به شکلی است که ما نتوانستیم هفته کتاب و کتابخوانی را طبق روال معمول در استان برگزار کنیم.

 

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تلاش کردند تا از فضای مجازی برای تبیین هفته کتاب و برنامه‌های این هفته برای مردم استفاده کنند.

 

وی با تقدیر از تلاش‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی در دوران کرونا تصریح کرد: ما در استانداری خوزستان با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نگاه بسیار ویژه‌ای به این مقوله داریم.

 

شلیش‌پور اضافه کرد: به دنبال این هستیم که اعتبارات خوبی را برای توسعه کتاب و کتابخوانی در استان جذب کنیم هرچند شرایط اقتصادی کشور سخت است اما یکی از مهم ترین اولویت ما حوزه فرهنگی و اجتماعی است و تلاش می‌شود به صورت ویژه به این بخش پرداخته شود.

 

وی یاد آور شد: در جلسه‌ای قرار شد تا راهکارهایی برای پرداخت حق نیم درصد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی خوزستان اندیشیده و تسهیل شود.

 

کد خبر 993570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha