مشهد شایسته جایگاه فرهنگی بالایی در سطح کشور و جهان اسلام است

براتی گفت: استان خراسان رضوی با میزبانی از ۳۰ میلیون زائر و ۳میلیون غیر ایرانی در طول سال در شرایط غیر از کرونا در استان و مشهدالرضا(ع) شایسته جایگاه فرهنگی والا و برجسته در سطح کشور و جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد صادق براتی» در مراسم تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی و کتابدار در دومین روز از هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار گفت: در حالیکه همه جامعه درگیر معضلی به نام کرونا هستند حوزه فرهنگی به ویژه کتابخانه های عمومی درتلاش هستند که کتاب و کتباخوانی جایگاه خود را در جامعه حفظ کند.


معاون هماهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی با میزبانی از 30 میلیون زائر  و 3میلیون غیر ایرانی در طول سال در شرایط غیر از کرونا در استان و مشهدالرضا(ع) شایسته جایگاه فرهنگی والا و برجسته در سطح کشور و جهان اسلام است.


براتی ضمن تشکر از تمامی کسانی که دراین عرصه تلاش می کنند تا شاهد اتفاقات خوب فرهنگی در استان امام رضا(ع) باشیم؛ ابراز امیدواری کرد: با ادامه تلاشهای فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی و ایجاد مسیرهای مطالعاتی شاهد ترویج و اشاعه  فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) در مشهد الرضا به عنوان قطعه ای از بهشت باشیم.

 

شایان ذکر است؛ در دومین روز از هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار با حضور مهدی رمضای، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد صادق براتی معاون هماهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی و حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان خراسان رضوی تقدیر شد.
مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم هفته کتابخوانی و کتابدار را  به خادمان عرصه فرهنگ در کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی تبریک گفت.

 

در بخش تقدیر از انجمنهای فعال کتابخانه های عمومی استان از احمد شافعی،فرماندار باخرز؛مرتضی حمیدی،  فرماندار تربت جام؛مرتضی محبی فر،فرماندار جغتای؛ حسین جمشیدی،  فرماندار جوین ؛حسین سنجرانی  ،فرماندار  خواف و حامد قربانی،  فرماندار   گناباد به عنوان فرمانداران برگزیده مسئول انجمن کتابخانه های عمومی در استان تقدیر شدند.


در بخش کتابداران و کتابخوانان برگزیده استان نیز اسماء قلی زاده،کتابدار نمونه استان در فعالیت های  شاخص،حسین ملکوتی،کتابدار نمونه استان در فعالیت های  ترویجی،الهه فیض،  کتابدار نمونه استان در فضای مجازی ؛سمانه خوشبخت،کتابدار نمونه استان در فضای مجازی؛فاطمه زهرا قلعه نوی،  کتابخوان  نمونه استان در رده سنی نوجوان و سجاد نیکخوی،  کتابخوان نمونه استان در رده سنی کودک تقدیر شدند.

کد خبر 993577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha