برگزاری مسابقه دوستدار کتاب در کانون فرهنگی هنری سراج

اسدی گفت: مسابقه دوستدار کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط کانون فرهنگی هنری سراج برگزار می شود.

«اکرم اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متعددی با رویکرد ترویج امر مطالعه و تشویق افراد به این مهم توسط کانون فرهنگی هنری سراج برگزار می شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس قزوین ادامه داد: برگزاری مسابقه چالش اطلاعات در فضای مجازی از جمله این برنامه ها است که این مسابقه هر روز تا جمعه ۳۰ آبان ماه در کانون کانون سراج برگزار و به برگزیدگان هدایایی تقدیم می شود.

 

وی عنوان کرد: برنامه دیگر کانون مسابقه دوستدار کتاب است که در این مسابقه علاقمندان می توانند خلاصه و چکیده بهترین کتابی را که تا به حال مطالعه کرده اند را در برگه ای نوشته و از آن عکس بگیرند و به همراه نام و نام خانوادگی به آدرس @yamolanamahdi، @yazeynab1318 و یا شماره تلگرامی ۰۹۳۵۹۴۶۴۱۷۲ ارسال کنند.

 

اسدی خاطر نشان کرد: همچنین برنامه دیگر ما آشنایی با زندگی شهیدان ابراهیم هادی و ذکریا شیری از طریق مطالعه کتاب های «سلام بر ابراهیم» و «کاش برگردی» و الگو گیری از این شهدا در زندگی است.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم گامی هرچند کوچک در مسیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت این هفته برداریم و نسل امروز را بیش از پیش به سمت آشتی با کتاب سوق دهیم.

کد خبر 993692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha