فرهنگ بسیجی مبتنی بر روحیه تعاون است

مدیر سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان گفت: فرهنگ بسیجی مبتنی بر روحیه تعاون است و مهم‌ترین رکن فرهنگ بسیجی اتکای به مردم در همه شئون نظام اسلامی همچون فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و سایر فعالیت‌ها است.

محمد قورزایی در گفتگو با شبستان اظهار کرد: اگر چنین رویکرد و قابلیتی را بسیج توسط سپاه پاسداران با کمک سایر مسئولین و مردم انجام دهند به اهدافی که بنیان‌گذار این نهاد مقدس در نظر داشت و رهبر معظم انقلاب امروز دنبال می‌کنند خواهیم رسید.

مدیر سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه بسیج چند وظیفه بر دوش دارد و باید در موضوعاتی همچون مبارزه با آسیب‌های اجتماعی وارد میدان شود و با اراده و عزم قدم های بلند و خوبی بر دارد و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز ان بسیج با قدرت و توسعه بیشتر و به فضل پروردگار متعال و به دست مسئولین و دولت ، کشورمان را از این بحران برون رفت دهند.

وی به شاخصه های بسیجی طراز انقلاب اشاره و گفت:  شرط اوّل بسیجی بودن، دیندار بودن است، بسیجی باید چنان باشد که برای همه جوانان کشور جذابیت داشته باشد ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز و بیشترین بازدهی و ایمان قوی و شعور بسیار، دیگرخصوصیاتی هستند که بسیجیان باید از آنها برخوردارباشند.

مدیر سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان عنوان کرد: در هفته بسیج امسال کارگران بسیجی همزمان با سایر اقشار جامعه با کمک به رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا همچون تولید ماسک ومواد ضد عفونی در قالب شیفت ایثار بار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

کد خبر 993761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha