ثبت ۲۲۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک

شهردار شهرستان قرچک از ثبت ۲۲۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طي ۶ ماهه اول سال ۹۹ در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،محسن خرمي شريف شهردار شهرستان قرچک، در این خصوص، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداري قرچک به صورت 24 ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.
وي افزود: مشارکت شهروندان در تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک روند رو به رشدی دارد و این تماس ها موجب میشود مجموعه بزرگ شهرداری در حل مشکلات تلاش مضاعف داشته باشد.
این مدیر شهری اظهار کرد: شیوه کار کارکنان سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ توسط کارکنان این واحد به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.
خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه 137 مدیریت شهری، در شش ماهه اول سال 99 مردم قرچک، 2250 تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسيده نشان مي دهد موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با 517 تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با 193 تماس، سد معبر با 232 تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با 236 تماس و جمع آوري زباله، نخاله و نظافت محله ها با 343 تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
شهردار قرچک در پايان با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قرچک درگاه ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري قرچک دارند با شماره سه رقمي 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز مي کند آن است که در خواست هاي ثبت شده به صورت شفاف قابل پيگيري است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد ميتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.

کد خبر 993843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha