تاکید دادگستری تهران بر مولفه‌های سرعت، دقت و امنیت در مبادلات اقتصادی و تجاری

سرپرست مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری گفت: این مجتمع طلیعه‌ای برای رسیدگی به دعاوی تجاری در کشور است که ضامن سه مولفه سرعت، دقت و امنیت مبادلات اقتصادی و تجاری در کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، طی مراسمی امیر رضا دهقان نیا به عنوان سرپرست مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری منصوب شد.

در این مراسم امیر رضا دهقانی نیا گفت: این مجتمع طلیعه‌ای برای رسیدگی به دعاوی تجاری در کشور است که ضامن سه مولفه سرعت، دقت و امنیت مبادلات اقتصادی و تجاری در کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: ما در این مجتمع نهاد داوری را با حداکثر ظرفیت فعال خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی نیز در این مجتمع قضایی بهره بگیریم.

سرپرست مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری خاطرنشان کرد: در مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت قانونی حقوق تجارت ضمن پایین آوردن زمان رسیدگی و افزایش دقت، همه جوانب مرتبط با موضوعات حقوقی و قضایی شرکت‌های تجاری داخلی و شرکت‌های خارجی فعال در کشور را مورد رسیدگی قرار دهیم.

در پایان این مراسم لوح انتصاب سرپرستی مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری از سوی مسعود ستایشی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران به امیر رضا دهقانی نیا تقدیم شد.

کد خبر 993888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha