باید از ظرفیت کانون های  مساجد در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده می شود

حجت الاسلام سبزیان گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های استان و کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی استفاده می شود.

حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» امروز دوشنبه (۲۶ آبان) در حاشبه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و ستاد هماهنکی کانون های فرهنکی هنری مساجد خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: امیدواریم این تفاهم نامه آغاز عقد اخوت بین نهاد کتابخانه های عمومی و کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد و ما بتوانیم از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی استفاده کنیم.


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و ستاد هماهنکی کانون های فرهنکی هنری مساجد خراسان رضوی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی بیان کرد: تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد در خراسان رضوی به اندازه ای است که اگر همه این ها با این رویکرد به صورت مشترک پای کار بیایند تا جامعه را به سمت کتاب سوق دهند و با مطالعه و کتابخوانی آشتی دهند یک انقلاب و نهصتی در خراسان رضوی به وجود خواهد آمد.


 
حجت الاسلام سبزیان گفت: ما با درک ظرفیت بالای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و خود تشکیلات و کانون هایی که در سطح استان در مساجد دارند این تفاهم نامه را امضا کردیم و امیدواریم کانون های فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی از این ظرفیت بهترین استفاده را نمایند.

 

وی افزود: در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و ستاد هماهنکی کانون های فرهنکی هنری مساجد خراسان رضوی بحث توسعه فضای کتابخانه ها، ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت می گیرد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: اداره کل کتابخانه های استان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را از حیث منابع و مشارکت در برگزاری برنامه ها تقویت می کند و آنها نیز با ما در ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی مشارکت می کنند.

کد خبر 993902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha