شهروندان در آرامستان ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

حجت الاسلام مهدوی دامغانی با بیان اینکه از شهروندان تقاضا می شود از توزیع نذورات به ویژه موارد خوراکی در آرامستان ها پرهیز کنند، گفت:شهروندان در آرامستان ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام «حسین مهدوی دامغانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با تاکید بر اینکه شهروندان در آرامستان ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت جلوگیری از تجمعات گسترده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از شهروندان خواهشمندیم جهت برگزاری مراسم خود در آرامستان ها از تجمع جدا خودداری نمایند.

 

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه از شهروندان تقاضا می شود از توزیع نذورات به ویژه موارد خوراکی در آرامستان ها پرهیز کنند، گفت:مراجعان محترم حدالمقدور از سپری کردن زمان زیاد در کنار مزار عزیزان خود اجتناب کنند و حضور حداقلی داشته باشند.

 

حجت ااسلام مهدوی دامغانی تاکید کرد: لازم است خانواده های متوفیان از برگزاری هرگونه مراسم مختلف و تجمع بر سر مزار تا اطلاع بعدی خودداری فرمایند همچنین ورود به آرامستان جهت زیارت اهل قبور در روز پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل ممنوع است.

 

وی اظهارکرد:روزانه در برخی از نقاط آرامستان ها شاهد توزیع برخی نذورات و گاهی عدم استفاده از ماسک هستیم که در این زمینه از شهروندان خواستاریم در راستای سلامتی خود و دیگران پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نمایند.

کد خبر 993947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha