طرح «شنبه های کتاب» در کانون شهدای روستای کریز کوهسرخ برگزار می شود

صادقی از اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون شهدای روستای کریز کوهسرخ خبر داد و گفت: با تلاش اعضای کانون و مسجد این طرح با قوت در این کانون در هفته کتاب اجرایی می شود.

«علیرضا صادقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون کریز کوهسرخ کاری نو و مناسب از ستاد هماهنگی کانون های مساجد است که در نهادینه کردن مطالعه در سطح جامعه و روستا مفید است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع روستای کریز کوهسرخ افزود: با توجه به استقبال جوانان از فعالیت های کتابخانه های کانون فرهنگی هنری مسجد، لازم است تا در راستای تجهیز کتابخانه به کتاب های مفید و متناسب با موضوعات روز و به روزرسانی آن اقدام شود.

 

وی بر لزوم گسترش فعالیت های کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و افزود: توجه به نیازهای روز جوانان و فراهم کردن عناوین مناسب فرهنگی برای کاهش تهاجم فرهنگی دشمن امری بسیار مهم است تا در تربیت نسل جوان دینی و تراز انقلاب موثر باشد.

 

صادقی با اشاره به اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون شهدای کریز افزود: اجرای این طرح بر اساس ابلاغیه ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و به همت امام جماعت مسجد و مسئولان روستا، کتاب های مفید برای کودکان و نوجوانان خوانده و تبیین می شود تا بیش از گذشته با کتاب انس گرفته و مانوس شوند.

 

مدیر کانون شهدای کوهسرخ با بیان اینکه پیگیری و توجه به امور کتاب و کتابخانه های کانون مساجد، ارتقای سطح فرهنگی و علمی اعضا را به دنبال دارد، یادآور شد: باید برای تزریق کتاب های به روز و مورد نیاز مناطق مختلف در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کرد.

 

وی اظهارکرد: با اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون مساجد در واقع می توان به نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد کشور، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی کمک کرد.

کد خبر 994051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha