تکریم کتابداران برتر چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از کتابدار نمونه و کتابخانه برتر چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین ارشد استانی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، امروز (سه شنبه ۲۷ آبان) و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از کتابدار نمونه و کتابخانه برتر چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین ارشد استانی تجلیل شد.

 

در این آیین از بهمن کیوانی به عنوان مسئول کتابخانه و بتول گل محمدی به عنوان کتابدار نمونه هر ۲ از کانون فرهنگی هنری حضرت حجت بن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

 

ترويج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهضت مطالعه مفيد، رونق بخشيدن به کتابخانه‌های مساجد کشور و احيای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی از مهمترين اهداف برگزاری ويژه برنامه های هفته کتاب است.

 

تکريم فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی شامل کتابداران، اعضای فعال کتابخانه، ناشران برتر حوزه فرهنگ و هنر مساجد، نويسندگان و مروجان کتاب‌خوانی در قالب طرح ملی سه ‌شنبه ‌های تکريم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ديگر برنامه های هفته کتاب چهارمحال و بختياری است.

 

طرح ملی «شنبه‌ های کتاب مساجد» از مهمترين برنامه های امسال هفته کتاب است که کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن معرفی کتاب گام بلندی در نشر ترويج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برمی دارند.

 

کد خبر 994100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha